لیست کامل خرید جهیزیه عروس


عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان نوعروس و آدرس noarous1.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 141
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 32
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 32
:: بازدید ماه : 57
:: بازدید سال : 111
:: بازدید کلی : 2687

RSS

Powered By
loxblog.Com

نوعروس

لیست کامل خرید جهیزیه عروس
سه شنبه 18 مهر 1396 ساعت 12:1 | بازدید : 51 | نوشته ‌شده به دست نوعروس | ( نظرات )

لیست کامل خرید جهیزیه عروس را تنها با یک کلیک می توانید به صورت فایل پی دی اف و اکسل دانلود و ذخیره کنید. در این لیست جهیزیه عروس، فهرست کاملی از ملزومات یک خانه در چند گروه بندی اصلی وجود دارد. ملزومات اصلی و ضروری با رنگ سفید و ملزومات غیر ضروری با رنگ صورتی مشخص شده اند.

 

 

مهم ترین نکته در برگزاری یک جشن عروسی با شکوه، برنامه ­ریزی است و عروس و دامادها می ­دانند که خیلی از کارها را باید از چندین ماه قبل برنامه ریزی کرد، از انتخاب محل مراسم و طراحی و دوخت لباس عروس گرفته تا مهیا کردن خانه و خرید جهیزیه. از طرفی اگر تصمیم گیری در زمان مناسب انجام شود می توان خرید کالا یا خدمات را با کیفیت بالاتر و قیمت مناسب تر انجام داد.

در لیست کامل خرید جهیزیه عروس، فهرست کاملی از ملزومات یک خانه را در چند گروه بندی اصلی می بینید و به هر گروه می توانید موارد دلخواه دیگری را هم اضافه کنید.

در ستون دوم می توانید مارک و مدل کالای انتخابی خود را بنویسید و در ستون بعد قیمت تخمینی کالا را وارد کنید. سپس با اضافه کردن قیمت هر مورد، جمع قیمت تخمینی را ببینید. در پایان لیست جهیزیه راجع به بودجه خود تصمیم بگیرید و آن را برای کالاهای ضروری تر تقسیم کرده و خرید جهیزیه را به بهترین شکل انجام دهید. پس از آن با خرید کالا و اضافه کردن قیمت واقعی هر مورد، جمع قیمت واقعی کالاها را کنترل کنید.

البته واضح است که لازم نیست همه کالاها را خریداری کنید و این لیست کاملی از خرید جهیزیه عروس است از هر آن چه ممکن است مورد نیاز شما باشد. شما می توانید بنا بر مساحت خانه خود و نیازتان کالاهای ضروری تر را انتخاب کنید.




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: